För våra kunder
Vi vill göra det enkelt och bekvämt för dig som redan är kund hos oss. Här hittar du all information du behöver för att hantera dina tjänster, få support och hitta svar på vanliga frågor. Oavsett om det gäller teknisk hjälp, fakturor eller åtkomst till din webbplats har vi samlat allt på ett ställe för att underlätta din upplevelse.


support
Öppettider
Telefonsupporten är öppen vardagar mellan kl. 08.00 och 17.00. Förfrågningar utanför dessa tider besvaras nästkommande vardag. Vid akuta fall, skicka oss ett mail. Vi läser inkommande mail dygnet runt och prioriterar att lösa akuta ärenden direkt.
Vanliga frågor & svar
Innan du kontaktar oss kanske du hittar svaret på din fråga här nedanför. Det är ett snabbt och enkelt sätt att lösa vanliga ärenden utan att vänta. Har du tips på frågor vi borde besvara här så berätta det gärna för oss.
Jag hittar inte vart jag loggar in för att redigera min hemisda?
Du hittar inloggningssidan genom att lägga till ”/wp-admin” i slutet av din hemsidas URL. Till exempel ”www.dinhemsida.se/wp-admin”.
Jag har glömt lösenordet till min hemsida. Vad ska jag göra?
Gå till inloggningssidan och klicka på “Glömt lösenord?”. Ange din e-postadress och följ länken som skickas till dig för att återställa lösenordet. Skulle du stöta på problem kan du kontakta vår support för hjälp.
Hur kan jag uppdatera min hemsidas innehåll själv?
Logga in på din administrationspanel, tryck på sidor, och leta upp den sidan du vill uppdatera. Tryck sedan på ”redigera med Elementor”. Sen kan du enkelt ändra texter och byta bilder. Glöm inte att trycka på publicera när du är klar.
Hur uppdaterar jag en bild på min hemsida?
När du är inne på rätt sida, klicka på bilden du vill byta ut och välj “Välj bild” i sidopanelen. Du kan ladda upp en ny bild eller välja en från ditt mediabibliotek. När du är nöjd klickar du på “Uppdatera” för att spara ändringarna.
Hur redigerar jag rubriker och text på min hemsida?
Gå till rätt sida i redsigeraren. klicka på en rubrik eller text direkt i sidans förhandsvisning och börja skriva. När du är klar klickar du på “Uppdatera” för att spara ändringarna.
Hur kan jag lägga till eller ändra länkar på min hemsida?
Markera den text eller knapp du vill ändra, och i panelen till vänster ser du fältet för länkadressen. Ange din nya URL, och om du vill att länken ska öppnas i en ny flik kan du aktivera det alternativet under länkens inställningar.
Ekonomifrågor
Kontakta
Vanliga frågor & svar
Hur kan jag uppdatera min faktureringsinformation?
Logga in i vår ekonomiportal, gå till “Mina kontaktuppgifter” och uppdatera dina uppgifter där.
Var kan jag se mina fakturor från er?
Våra fakturor skickas via mail. Du kan även logga in i vår ekonomiportal, gå till “Fakturor” så kan du se både aktuella och äldre fakturor.
Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?
Vi accepterar betalningar via kreditkort och banköverföring.